न कतै यसको अडाउने जरो छ
न कतै यसलाई अड्काउने पहरो छ
हैन यो दारीले के खाको छ ?
युरीया खाको छ कि पोटास पाकोछ ?
जति काटे पनि आकोछ आकोछ
उभो उभो जानु नि पीपलको लहरा जस्तो
झन उधो उधो पो जान्छ
मानौ यसले पनि रुखको जराले जस्तो, जमिनबाट पानी तान्छ
मही खानु प¥यो भने जुगाँलाई पनि लपक्क भिजाउँछ
म्वाइँ खानु प¥यो भने सिस्नु झैँ यसले किन बिझाउँछ ?
(यो चाही आप्mनै बुढीले भनेर थाहा पाएको है )
मासुमा उम्र्या हो कि छालामा उम्र्या हो
खै कसरी यो गालामा घुम्र्या हो ?
साधु, सन्त, जोगीलाई दारी पाल्नै पर्ने
तर आफुलाई चाहिँ दिनहँु फाल्नु पर्ने
बूढाका दारी बढ्दा बूढीलाई साह्रै चिन्ता पर्ने
मैल त भन्द्या छु,, पलाउँछ भने पालन तिमी पनि
किन मेरो दारीको इश्र्या गर्ने ?
काम न काज यो दारी फाल्दा
जीवन भरी कति दाम जान्छ जान्छ
न आ दारी भन्यो
भगवानले भनेको त मानेन यसले
मैले भनेको झन के मान्छ ?
अब पालौँ भने पनि कर लाग्ला भन्ने डर
खसी बोकाको दारीमा त लाग्यो रे
हाम्रो दारीमा न लाग्ला भन्ने के भर ?
न खुर्सानी बुटो जस्तो यसलाई उखलेर फाल्न सकिने
न बनमारा झारमा जस्तो डडेलो हाल्न सकिने
न कहिले नपलाउने पार्न सकिने
न अरुको गालामा सार्न सकिने
जति काटे पनि आको छ आको छ
अब पाल्ने कि फाल्ने ?
ठ्याक्कै संघियता जस्तो पो भाको छ ।
धन्य दारी
सकिएन तँलाई रोक्न कसैगरी
बढिराखेस् यसै गरी
बढिराखेस् त्यसै गरी ।।
सिफारिस
एनआरएनएमा कुन बाटो होइन मुक्त राजनीतिको मूल बाटो
हेड्स नेपालद्वारा मानसिक स्वास्थ्यको क्षेत्रमा काम गर्ने हेड्सको प्रति...
रूपान्तरण!
हारेको कांग्रेसको रुन्चे ढिपीका कारण गृहमन्त्रीले पेश गर्ने बिधेयक सुच...